Laatste Thailand blog

30 april 2017 - Bangkok, Thailand

7e en laatste blog vanuit Thailand. Nog 2 maanden, 2 weken en 15 minuten voordat we weer met onze voetjes in Nederland staan. De tijd vliegt! Laatste 2 weken in Hua Hin, Kanchanaburi en Bangkok gespendeerd.  Vanuit Koh Tao zijn we met de boot naar Champon vertrokken waar we met de bus naar Hua Hin zijn gereden. We wilde hier niet meer weg omdat het de perfecte combinatie was van strand en stad en zijn daarom ook heerlijk een week gebleven. Veel op het strand gelegen en elke avond bij het zelfde straat restaurant gegeten. Rafa reist ook met ons mee dus de laatste 2 weken met zijn 3e geweest. In Hua Hin een tuktuk tour gedaan. We zijn langs de standbeelden van de 7 voorgaande koningen geweest, 2 verschillende markten bezocht en nog een groot standbeeld van een bekende monnik gezien. Na 7 dagen afscheid moeten nemen van deze heerlijke plek en door gereden naar Kanchanaburi. 2 dagen vol gepland met bezienswaardigheden. Eerste dag naar het WOII museum gegaan en de bridge over the river Kwai. Erg raar om te bedenken dat zo iets mooi zulke slechte herinneringen met zich mee brengt. 2e dag naar de Erawan watervallen gegaan. 7 watervallen op elkaar waar we heerlijk in konden afkoelen. Amper kunnen doen vanwege de visjes die ons aanvielen maar dat drukt de pret niet. Next day naar Bangkok gegaan. Hier onze laatste 3 dagen doorbrengen. Even geluncht bij het hotel waar we de eerste dagen zaten en 's avonds ons laatste Khao san road feestje gehad. Heel gek dat we weer op de zelfde plek eindigen als waar we zijn begonnen. Al 5 weken voorbij, 5 weken vol met nieuwe ervaringen, vrienden en herinneringen. So ready voor al het nieuwe wat we gaan ontdekken, kom maar op Vietnam!

Kuskus,

Anna en Danique

1. Hans & Margreet:
    30 april 2017
    We genieten van jullie verslagen! Wat bijzonder dat jullie bij de river Kwai zijn geweest. Een oom van opa moest aan die spoorlijn werken in WOII.
    Knuffel voor jullie van ons.
  2. Jeannine van der Putten:
    30 april 2017
    Alsof we er zelf ook een beetje mee op reis zijn Geniet morgen van jullie vliegreis naar Vietnam ! Land met geschiedenis vol verrassingen Goede vlucht ❤❤❤
  3. Syreetha:
    4 mei 2017
    Wat leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben..!! Geniet ervan schat hele dikke kus en knuffel van ons alle 4
    Veel plezier in Vietnam❤