Bali 2019, blog 2

9 augustus 2019 - Canggu, Indonesië

Hi allemaal!

Daar zitten we weer, vol van al het lekkere eten dat we net hebben gegeten bij Milù by Nook, ons favoriete restaurant in Canggu.

We zijn vorige keer geëindigd in Munduk waarna we onze reis zijn vervolgd met Sigit richting Ubud. Onderweg hebben we bij ons favoriete bebek restaurant gegeten en Sigit met ons meegenomen. Het was voor hem de eerste keer dat hij daar at en vond het een herinnering om nooit meer te vergeten. Ons hotel zat net buiten Ubud, wat erg fijn was om zo even aan de drukte te kunnen ontsnappen. Ubud is helaas een stuk toeristischer geworden en dat merk je behoorlijk. De eerste dag zijn we bij casa Luna gaan lunchen, waarna we er nog 3x hebben ontbeten omdat het zo lekker was! (Aanrader voor als je in Ubud bent) Ook hebben we lekker rondgelopen door Ubud centrum, winkeltjes gekeken, lekker gegeten en zijn we een dagje naar jungle fish geweest samen met Pescara en Raquel, die ook op Bali zijn.

Na Ubud zijn we doorgereisd naar Nusa Lembongan. Een eilandje dat ongeveer een half uurtje met de boot van Bali ligt. Hier hebben we 4 dagen genoten van de rust, ons heerlijke huisje en het lekkere weer. Vanaf nusa Lembongan kan je heel gemakkelijk naar het eiland nusa Ceningan, door de yellow bridge die beide eilanden aan elkaar verbindt. Doordat het water vrij ondiep is tussen de 2 eilandjes is het water hier azuur blauw, echt heel mooi om te zien! Na 4 heerlijke dagen zijn we weer terug gegaan naar het vaste land en verbleven wij in Nusa Dua.

Omdat het de laatste week is voor Raquel en Pescara hebben we nog veel leuke dingen samen gedaan. Zo zijn we met z’n alle naar het strand van Sanur geweest, hebben we gedanst bij la favela, slaapfeestje gehouden, naar ulu cliffhouse geweest en vis gegeten op het strand van Jimbaran.

Maar daar zijn we dan weer, in Canggu. De tijd vliegt voorbij, nog maar 1,5 week te gaan voordat we weer naar huis moeten. Woensdag zijn we verhuisd van Nusa Dua naar ons huisje in Canggu, hebben we samen met Pescara en Raquel sushi gegeten bij Ryoshi en zijn we uit gegaan in Kuta. Gister voor de laatste keer met z’n vieren naar Finns beachclub geweest en in de avond ‘afscheid’ genomen van pes & raq. Nu is het aftellen echt begonnen helaas. Nog 11 nachtjes slapen en dan moeten wij ook weer richting Belanda.

Tot snel! X

Anna & Danique

1. Andrew:
    9 augustus 2019
    Geniet nog maar. De laatste dagen zullen voorbij vliegen.
    Doe de groeten aan As'ad van ons
  2. Tante Ingrid:
    9 augustus 2019
    Klinkt allemaal weer te gek lieverd. Nog even niet aan de terugreis denken hoor. Enjoy! Dikke kus ❤️
  3. Armand R:
    9 augustus 2019
    Hoe je het omschrijft moet het zeker lekker zijn het eten.....mmmm.
    Gewoon genieten en inderdaad niet aan ruma Amstelveen denken. Mis wel de gezellige foto’s🤣
    Veel plezier nog.
    Selamat🙋🏾‍♂️💋🙋🏾‍♂️💋
  4. Armand R:
    9 augustus 2019
    Oh ja mooi de foto’s op FB🤣
  5. Tante Judith:
    9 augustus 2019
    Time flies when you're having fun! Leuke foto's meis en jullie genieten er echt van, ook van het lekkere eten die ik vaak voorbij zie komen op insta en om te watertanden. Geniet van de dagen die jullie nog hebben en zeker een mooie herinnering om mee naar huis te nemen. Veel plezier. Lfs 😍😘
  6. Jeannine van der Putten:
    9 augustus 2019
    Wat een mooie reis mogen jullie weer beleven met prachtige plaatsen die niemand meer van jullie af kunnen nemen , mooie herinneringen samen gemaakt staan gegrift in je geheugen ! Blij voor jullie dat je nog 11 volle dagen hebben te gaan op deze paradijselijke plek , kan alleen maar zeggen geniet meiskus van dit geluksmoment 🍀☀️😍❤️
  7. Teddi van Bilsen:
    10 augustus 2019
    ❤️❤️ Lekker meiden!! Enjoy the laatste dagen!