Saigon & Hanoi

5 juni 2017 - Hanoi, Vietnam

Na Mui Ne zijn we vertrokken naar Ho Chi Minh, ook wel Saigon. Eerste dag de stad verkend te voet in onze mooie poncho's. In Vietnam hebben we wel vaak regen gehad, maar dan mag de pret niet drukken. Volgende dag achterop de scooter door Saigon heen. Het War museum bezocht wat wel een heftige indruk heeft achter gelaten. Onze scooter driver probeerde ons van zo veel mogelijk informatie over de stad te voorzien. Heeft ons langs allemaal mooie gebouwen gereden en nog het independent palace laten zien. Een hele intensieve maar leuke dag! Volgende tour was naar de cu chi tunnels. Hier konden we zien hoe de Vietnamese in de tunnels leefde en vochten tijdens de oorlog. Allebei nog kunnen ervaren hoe het is om met een AK-47 te schieten. Voor de rest lekker rond gelopen in het drukke Saigon en genoten van het chaotische verkeer. Terug gevlogen naar Hanoi waar we onze laatste dag in Vietnam hebben. Heerlijk om weer terug te zijn in deze stad. Met 40+ graden door de stad geslenterd. Onszelf gespoild met cadeautjes en eten. We gaan Vietnam missen. De mensen, sfeer en het mooie land.

Kusjes

Anna en Danique

1. Jeannine van der Putten:
    5 juni 2017
    2/3 van jullie Azie belevenis is zit erop ! Wat gaat het snel en war genieten we van jullie door alle verhalen , hoop dat Hongkong ook voor een mooie ervaring sort en Bali voor rust , yoga en afsluiting van deze mooie gezellige reis die jullie samen morgen beleven ❤️❤️❤️☀️☀️☀️
  2. Hans & Margreet:
    5 juni 2017
    Wat maken jullie veel mee en wat zien jullie veel. Het lijkt me een heel bijzonder land. Wat fantastisch dat jullie dit zo allemaal zien en meemaken samen. Wat een belevenis meiden. Dank voor het verslag. Liefs van opa en mij.