Dalat & mui Ne

5 juni 2017 - Mui Ne, Vietnam

Van Dalat hebben we helaas niet veel gezien. Het regende bijna de hele dag door, wat het niet makkelijk maakte om wat leuks te kunnen doen. Op zoektocht gegaan naar een boeken winkel zodat we heerlijk konden lezen. Als uitstapje naar Crazy house gegaan. Een hotel gemaakt in een soort Alice in wonderland style. Erg leuk om te zien. Onderweg puppy's gespot die te koop waren voor zo'n €11,- euro. Meenemen!!!! Blijkbaar is het erg moeilijk om hier ergens te kunnen lunchen. Zeker wel twintig minuten koffie tentjes in en uit gelopen omdat ze letterlijk alleen maar koffie verkochten. Na 2 dagen Dalat zijn we vertrokken naar Mui Ne. De reis was heftig doordat we dwars door de bergen gingen maar het uitzicht, wauwie! Eerste hostel in Vietnam waar we een zwembad hebben. Hebben we dan niet gebruikt maar gaat om het idee! Ipv het zwembad hebben we aan het 'strand' gelegen bij een ander hotel in de straat. Strand kan je het niet noemen omdat er geen stukje strand voor de zee is. Dus lagen we heerlijk op het terras die we toevallig helemaal voor ons zelf hadden. 'S avonds voor de verandering Mexicaans gegeten met 3 andere meiden die we in Hoi An hebben leren kennen. Erna spelletjes avond gehouden met 2 andere gezellige Nederlanders, wat eindigde in een een leuke avond uit. Een rust dag ingepland na het uitgaan om de volgende dag weer actief op pad te kunnen gaan. In een jeep werden we naar de rode en witte zandduinen gebracht waar we onwijs mooi uitzicht hadden. Even een besef momentje dat de reis al zo snel gaat. Laatste week in Vietnam is alweer aangebroken.

Kusjes

Anna en Danique