Bali

1 juli 2017 - Gili Air, Indonesië

En toen waren we ineens weer 3,5 week verder, de tijd vliegt. Onderweg naar Bali hadden we een tussenstop in Hong Kong. Op het vliegveld met de trein van de ene naar de andere kant omdat het zo groot is daar. Een hotel geboekt en Hong Kong ingegaan. Aangekomen bij de allerkleinste kamer tot nu toe maar heerlijk geslapen. Volgende ochtend vroeg op pad gegaan om nog wat Hong Kong te kunnen zien. Elkaar voor de eerste keer kwijt geraakt doordat de deuren van de trein Anna buitensloten. Gelukkig hebben we elkaar weer terug gevonden bij de eindhalte. Avontuurtje wel! Terug naar het gigantische vliegveld om de laatste 6 uurtjes te vliegen naar Bali. Eerste anderhalve week zijn we met Juliette geweest omdat zij daar ook nog was. Heerlijk in Legian gezeten de eerste dagen en toen door gegaan naar Canggu. In Canggu hadden we ons privé zwembad omdat we de enige waren die een huisje hadden geboekt. Erg relaxt. Weer terug in Legian hebben we afscheid genomen van Juul en zijn de ouders van Anna ons komen vergezellen. Heerlijke dagen op het strand gehad en op familie trip verder gereisd naar Ubud. Door de rijstvelden gelopen, een kruiden/ koffie plantage bezocht en heerlijk gegeten. Na 4 dagen Ubud zijn we weer terug gegaan naar Legian. We zouden uiteten gaan met de Fam en een vriendin van de familie maar Anna en ik waren erg moe. Toch maar gegaan en dat draaide uit in iets verassends. De drankjes werden door mijn papa bezorgd die als verassing langs is gekomen. We zijn hierdoor wat langer in Legian gebleven zodat we nog wat tijd met onze ouders konden doorbrengen. Gezellig met z'n alle gegeten en op het strand gelegen. Op vrijdag afscheid genomen van Richard en Karin want zij gingen weer terug naar Nederland. Met paps nog een dagje naar Tanahlot gegaan. Wat helaas een beetje tegen viel vanwege de hoeveelheid toeristen. Wel een leuke dag gehad! Op maandag zijn Anna en ik vertrokken naar Gili T waar we niks anders hebben gedaan dan lekker bakken op het strand. Na 3 dagen over gevaren naar Gili air waar we nu zitten. Mooie witte stranden en de meest heldere zee die we ooit hebben gezien. Toch wel echt het perfecte plaatje die je in gedachte hebt bij een exotische vakantie. Nu zitten we op het terras, uit te kijken over de zee met een wijntje en is het besef daar dat we over een week naar huis gaan. We hebben genoten van alles wat we hebben meegemaakt, zijn tegengekomen en wat ons is overkomen. Nu genieten van onze laatste week hier. Tot over een week!

Kuskus,

Anna en Danique

1. Tante Ingrid:
    1 juli 2017
    Klinkt allemaal heerlijk, nog even volop genieten die lastste week! Wat is de tijd snel gegaan he?
  2. Armand R:
    1 juli 2017
    Het was zeker voor jou een verrassing om mij in de bediening te zien bij Warung Sobat II. En ik was érg blij om jou weer te zien na vele maanden. Geniet nog maar lekker van jullie verblijf daar op Bali
  3. Hans & Margreet:
    2 juli 2017
    We vonden het een ontroerend filmpje waarin je je vader weer zag, Danique. Wat een verrassing. Heel veel plezier in jullie laatste week. We kijken er heel erg naar uit om jullie weer te zien .