Koh tao

22 april 2017 - Koh Tao, Thailand

Spullen inpakken en gaan met die banaan. Met z'n 3e (Juul, Ann en ik) naar het volgende eiland hoppen. Aangekomen in Koh Tao hebben Anna en ik een kamer in het bubble bungalow resort. 70+ treden omhoog maar dan heb je ook wat. ( 70 stappen waren in dit geval wel gewoon veel!) We smachten al 3 weken naar sushi en hebben dan ook geluk dat er een Japans restaurant naast het resort zit. Zaterdag niet veel meer gedaan dan op het strand gelegen om te genieten van ons mooie uitzicht. S'avonds naar het bekendste strand van het eiland gegaan: Sairee beach. Hier waren nog 2 vrienden (Rafa en natalia) van Juul haar bartender school, waar we de rest van de avond gezellig drankjes mee hebben gedaan. Op het strand kan je elke avond een vuur show bewonderen en dat hebben we dan ook meerdere avonden gedaan. Zondag zijn we op snorkeltour gegaan rond het eiland. In 4 verschillende baaien gestopt waar we veeeeel verschillende visjes hebben kunnen zien.  Next day is Juul naar Cambodja vertrokken en zijn Anna en ik weer met z'n 2e. Naja met z'n 2e, Sebastian,Natalia en Rafa zijn er ook nog.
Ilse, die we in Koh Phangan hebben ontmoet komt ook nog deze kant op. Heerlijk de hele dag weer op het strand gezeten en in de avond weer naar Sairee beach gegaan. Met z'n alle gegeten en op het strand naar de vuur show gekeken. Laatste dag op Koh Tao hebben we, zoals we al deze dagen al doen, lekker op het strand gezeten. Aan de overkant van ons resort hebben we een restaurant met een soort infinity pool. Vanaf het zwembad heb je een amazing uitzicht op het strand. That's the main reason waarom we elke dag daar te vinden zijn. Het eiland zelf hebben we niet echt bewondert omdat je daarvoor wel echt een scooter nodig hebt. Aangezien we allebei geen rijbewijs hebben en ze het ons afraden om te rijden, hebben wij 5 ongelofelijk lekkere luie dagen gehad. Nu weer onderweg naar de volgende plaats: Hua hin. Dit is een badplaats op het vaste land. We zijn weer langzaam richting Bangkok aan het reizen omdat we over 2 weken doorvliegen naar Vietnam. Nog 2 stops en dan moeten we alweer gedag zeggen tegen het mooie Thailand.

Kuskus

Anna en Danique

1. Hans & Margreet:
    22 april 2017
    Wat klinkt het allemaal fijn. Echt vakantie.
  2. Armand R:
    23 april 2017
    Lekker toch meiden. Relax, chillen en genieten van al het moois om jullie heen.
    Take care
  3. Tante Ingrid:
    24 april 2017
    Volgens mij hebben jullie het supergezellig! Heerlijk klinkt het allemaal❤️❤️