Koh phangan

14 april 2017 - Koh Phangan, Thailand

Na nog eens 12 uur met de bus vanuit Bangkok zijn we aangekomen bij de pier waar we de boot pakken. Heerlijk 3 uur lang uit gewapperd in de wind en aangekomen in Koh Phangan. Gelijk naar ons verblijf gegaan, Beach village bungalow park. We hebben onze eigen bungalow die nog geen 10 meter verwijdert ligt van het strand. Alleen een beetje jammer dat we geen airco hebben anders zou het perfect zijn geweest. Een klein rëunietje want Juul is hier ook. Met z'n 3e op het strand gelegen en s'avonds naar haar hostel gegaan om Tom en Niels ook weer te zien. We hebben hun in Bangkok ontmoet en hadden hier weer afgesproken. Met z'n alle kaart spelletjes gespeeld. Even later kwam er ook nog een andere Nederlander de groep versterken, Ilse. Dinsdag hebben we de hele dag met de groep op het strand gelegen en kwam onze laatste 'group member' ook gezellig. Sebastián, our special friend, die we hebben ontmoet in Chiang Mai. Met z'n alle avond gegeten voordat we vertrokken naar de Full moon party. Helemaal onder gekliederd met verf zijn we het strand op gegaan waar we konden feesten. Echt een heerlijke avond gehad!  Next day rustig dagje op ons strandje samen met Ilse, Juul en Sebastián. Donderdag was het Songkran, Thais nieuwjaar, waarbij iedereen de straat op gaat om water te gooien. Een groot waterfestijn met alleen maar leuke mensen. Weer met de groep samen, alleen Sebastián was al vertrokken naar het volgende eiland. S'avonds konden Anna en ik switchen van kamer. Airco included en 1 stap van het strand verwijder. Nu weer op de boot naar het volgende eiland, kao tao it is.

Kus,

Danique en Anna

1. Hans & Margreet:
    14 april 2017
    Leuk verslag. Dat klinkt wel heel erg gezellig met al die mensen zo bij elkaar. Konden jullie Nieuwjaarsdag de telefoons wel droog houden? Heel veel plezier op het volgende eiland!
  2. Armand R:
    14 april 2017
    Een en al gezelligheid zo te lezen. Jullie vermaken jullie best, daar ben ik blij om.
    Enjoy and take care girly's
  3. Jeannine van der Putten:
    14 april 2017
    Wat een pret zo met z'n allen ! Heerlijk om te lezen dat jullie zo genieten ! Bijna 3 weken weg nog dik twee eilandjes hoppen en dan op naar Vietnam ! Enjoy babes
  4. Marcella Bregman:
    14 april 2017
    Wat fijn dat jullie het zo gezellig hebben Danique. Leuk om je bloggie te lezen