Chiang Mai

9 april 2017 - Bangkok, Thailand

Na het jungle avontuur hebben we nog 4 heerlijke rustige dagen gehad in Chiang Mai. Eerste dagje hebben we genoten van de zon bij het zwembad. In de avond zijn we naar de inside night market geweest. Lekker rond gelopen en gekeken, uiteindelijk neergestreken om te gaan eten. Next morning zijn we opzoek gegaan naar een bakkertje, die iemand uit het hostel als tip aan ons had doorgeven. Nu aan het einde van deze 4 dagen zijn we er al 5x langs gegaan om te ontbijten en lunchen. Heerlijk! In de middag naar het oude centrum geweest om de bekendste tempel van Chiang Mai te zien. Voor het avond eten zijn we naar een andere night markt gegaan, waar we tijdens het eten genoten van een soort karaoke pop-up. Als afsluiter van de avond zijn we voor de eerste keer uitgegaan in het Zoë yellow district. Een pleintje met verschillende muziek barretjes en veeeel dansende mensen. Avondje vol fun. Ons laatste dagje weer rustig bij het zwembad gezeten. We worden langzamerhand wel al kleine bruine pinda's. Our special friend gedag gezegd, want hij vertrekt een dag eerder naar het zuiden, en ons klaargemaakt om naar de laatste tempel te gaan. Boven aan de berg, 310 steps verder, keken we over heel Chiang Mai uit terwijl de zon achter ons langzaam ondergaat. Een van de mooiste tempels die we tot nu toe hebben gezien. Laatste dag in Chiang Mai gespendeerd op een bank in het restaurant van BMP.  Om 17:00 gingen we met de nachttrein naar Bangkok. Een lange rit van bijna 12 uur. Veel steun gehad aan de kaarten die we hadden gekocht en de vele potjes yathzee. Verbazingwekkend lekker geslapen op ons uitklap bedje! De volgende ochtend vroeg aangekomen in Bangkok waardoor we een 12 uur durende dag hadden. De hele dag rond gelopen in de grote malls waar echt van alles te zien was. Nu weer in de bus verder naar het zuiden waar we morgen ochtend aan zullen komen in Suratthani. Daar pakken we de boot naar Koh Phangan en kunnen we gaan genieten van het strand. Alle vriendjes die we onderweg hebben gemaakt komen ook allemaal naar het zuiden. Dus dat wordt een en al gezelligheid op de full moon party!

Kuskus,

Danique en Anna