Bangkok

30 maart 2017 - Thailand, Thailand

Eerste 3 dagen van onze reis achter de rug. Soms nog steeds een beetje onwerkelijk dat we hier echt echt zijn. De vlucht ging goed. Duurde wel lang, en hadden zeker pijn in onze billetjes van het zitten na die 15 uur dat we onderweg waren. Maar was het allemaal waard. Eerste indruk: warm! De eerste dag zijn we rond gaan lopen om een beetje de buurt te verkennen. Lekker saté gegeten van straat en gelukkig snachts niet ziek geworden. Vroeg ons bed in want we hadden in het vliegtuig de nacht overgeslagen maar heerlijk 11 uur geslapen en gelijk onze jetlag er af geslapen. Next day gingen we weer lopen en kwam er een politie agent ons vertellen dat het een speciale dag was voor toeristen in verband met de koning. Hij raadde ons aan om onze reis verder te boeken in het tourist information center en dat hebben we dan ook gedaan. De aankomende 16 dagen reizen we van Bangkok naar het chiang mai, in het noorden. Tussendoor hebben we nog 2 tussenstops in de oudste stadjes van Thailand, Ayutthaya en Sukhothai. Vanaf Chiang Mai reizen we naar het zuiden om de full moon party samen met Juul te kunnen vieren.

Tot laters, kus

Danique en Anna

1. Donna:
    30 maart 2017
    Vet leuk dat je dit doet! Ben ik er toch een beetje bij :)
    Ik wacht met smart op de volgende blog.
    xxx
  2. Armand R:
    30 maart 2017
    Hoe geweldig is dit dat jullie zo jullie reiservaringen delen met de thuisblijvers. Mooi hoor
  3. William:
    30 maart 2017
    Mooi begin hoor. Sate van de straat je lijkt wel op mij ik eet ook altijd van de straat.
    Hou ons op de hoogte. Dikke knuffel
  4. Marcella Bregman:
    Leuk Danique, zo'n blog. Ga het met plezier lezen. Veel plezier
  5. Patrice van Bilsen:
    30 maart 2017
    Je schrijft heerlijk Danique! Kan niet wachten tot je volgende veslag en je ervaring! Tot snellie lieverd!!!
  6. Laura:
    30 maart 2017
    wat leuk dat jullie dit doen!!! klinkt echt top wat jullie gaan doen :)
    dikke kus
  7. Jeannine van der Putten:
    30 maart 2017
    Zo wereldreiziger stoer hoor z'on blog ook leuk om te gebruiken als ervaringsverslag voor je opleiding ! Supertrots op je
  8. Rob van Bilsen:
    31 maart 2017
    Toppertjes. Volgende gang is Hairy Crab. Succes ermee.
  9. Liam Nee Hoor:
    Wahahahahahha