Bye bye Bali

20 augustus 2019 - Kuta, Indonesië

Hi allemaal,

Het is nu 14:42 onze tijd, we zitten te wachten op onze eerste vlucht richting huis. De tijd is voorbij gevlogen. Deze 6 weken hadden nog wel langer mogen duren als het aan ons lag.

We hadden nog een halve week in Canggu toen ik de vorige blog eindigde, waarin we nog leuke dingen hebben gedaan. We zijn met Putu naar de Bali zoo gegaan, hebben een shopdag gehouden in Seminyak & Canggu, een lange strandwandeling gemaakt en uiteten geweest met een oude vriend. Daarna zijn we weer terug naar onze ‘thuisbasis’ Legian gereisd. Waar we onze vakantie zijn begonnen en nu ook zijn geëindigd.

Om nog even goed bruin te worden voordat we terug naar Nederland zouden gaan, hebben we de laatste dagen veel op het strand liggen bakken. Ook moesten we natuurlijk nog een keer naar skygarden om onze vakantie echt goed af te kunnen sluiten en hebben daar Chris en Steven ontmoet. Met de jongens zijn we nog naar het strand geweest en een paar keer uiteten. Erg gezellig om nieuwe vrienden te maken op Bali. Gister onze laatste dag gespendeerd aan lekker Indonesisch eten, souveniertjes kopen en het inpakken van de koffers. Bali 2019 was weer heerlijk. Genoten van alles om ons heen, elkaar, het lekkere eten, de mensen, het weer en de vrijheid om te gaan en staan waar we willen. Tot snel bali, we gaan je missen.

En fam, tot over 22 uur 😜

Kusjes Ann en Daan

1. Hans & Margreet:
    20 augustus 2019
    Heel goede terugreis, meiden!!!